Átvétel után 14 napig jogosult visszaküldeni a megvásárolt Hardy tárcsa mert Kardántengely / differenciálmű
Több
A Hardy tárcsa mert Kardántengely / differenciálmű webáruházban a következő fizetési módok állnak rendelkezésre
Több
Miután elküldte megrendelését az Hardy tárcsa mert Kardántengely / differenciálmű üzletben, kiválaszthatja a szállítócéget:
Több
Kérjük adja meg e-mail címét és jelszavát
Még nincs EUalkatresz.hu fiókja? Regisztrálás most kevesebb, mint 1,5 perc alatt!
VÁLASSZA KI AZ AUTÓJA
Válassza ki autóját, hogy olyan alkatrészt vásárolhasson, ami 100%-ban illik bele
Rugalmas / hajlékony tárcsák rövid leírása
A legtöbb esetben a rugalmas tárcsák elasztikus anyagból készülnek, például gumiból. A hajtótengely és a differenciálmű, valamint a hajtótengely és a váltó között. A tárcsáknak fém hüvelyük van, ami biztosítja, hogy az összekötött tengelyek közötti szögeltérés kompenzálásra kerüljön. Ezzel egyidőben, a rugalmas csatlakozás tompítja az ütődéseket, melyeket a sebességváltozás, vagy a tengelyek megindulása okoz. Néha szükséges központi kiegészítő rögzítést tenni erre az elemre, különösen a gyorsan forgó vagy a nagyon hosszú tengelyek esetében.
A hajlékony tárcsa funkciója és feladata
A rugalmas tárcsát egy Hardy nevű feltaláló alkotta meg, 1938-ban szabadalmaztatta ezt. Ez a hajlékony tárcsa lehetővé teszi a tengelyirányú, sugárirányú és szögletes szögeltérés kompenzálását; tompítja az erőátvitel nyomatékát, biztosítja a hajtásláncra való precíz vibrációs erőátvitelt, és izolálja az elektromos részeket. A tárcsát összekötése újabb tárcsákkal vagy acél peremekkel történik, és a merevségük állítható. A hajlékony tárcsák klasszikus felhasználási területe a sebességváltó kimenet a hátsó- vagy összkerék meghajtású autók esetén. Egy másik lehetőség használatukra, ha a kormánymű és a kormánykerék közé helyezzük ezeket. A hajlékony tárcsák és erőátviteli elemek jól ismert gyártói többek között: LEMFÖRDER, FEBI BILSTEIN, SWAG, VAICO, JAPANPARTS, JURID és BLUEPRINT.
Ha a hajlékony tárcsa meghibásodott
Egy kikopott hajlékony tárcsa komoly probléma, az autó így nem fog átmenni a műszaki vizsgán. A hibás hajlékony tárcsa következtében indításkor rángat az autó. Gyorsabb sebességnél hangosabb lesz és rángat. Kb. 80 km/h sebességnél rémes kattogás lesz hallható, ezek a megrongálódott gumiban lévő fém csatlakozók. Ha teljesen elhasználódott, nem végzi el az erőátvitelt. Ha nagyon műszaki beállítottságú, ki tudja cserélni Ön is, de ez csak megfelelő szerszámokkal lehetséges. Ha kétsége van, hagyja inkább ennek a nagyon fontos alkatrésznek a cseréjét a szakemberekre. Online üzletünkben európai gyártók tárcsáit vásárolhatja meg, és minden más szükséges alkatrészt is megtalál, alacsony áron. Sok más alkatrészt is talál nálunk számos autó márkához és típushoz.